07 September 2010

and your name is . . . . ?

well, this is neither my first blog, nor my second blog
I think this my third blog, many people said third time is a charm, right?
wish me luck guys :)

I think you have known why I made so many blogs
the first reason is because of lazinesss
the second reason is about time
the third reason is because I'm so jealous yet adore at other cool and inspiring blogs!
or maybe I just made up some reasons hihi

well, maybe now you are wondering why I name my blog 'mi casa de luna'
it means this is Luna home
mi is for I
casa de is for place or home
Luna is for Luna
:D

I actually still don't know what I'm going to write in my blog
so when I'm still looking for inspiration, why don't you introduce yourself?
nice to meet you :)

well, ini bukan blog pertama saya, atau blog kedua saya
Saya pikir ini blog ketiga saya, banyak orang mengatakan ketiga kalinya adalah keberuntungan, kan?
Doakan aku teman :)

Saya pikir Anda sudah tahu mengapa saya membuat blog begitu banyak
alasan pertama adalah bkarena dari lazinesss
alasan kedua adalah tentang waktu
alasan ketiga adalah karena saya sangat iri juga kagum pada blog lain yang keren dan penuh inspirasi
atau mungkin aku saja membuat-buat beberapa alasan hihi

well, mungkin sekarang Anda bertanya mengapa saya nama blog saya 'mi casa de luna'
itu berarti ini adalah rumah Luna
mi untuk saya
casa de adalah untuk tempat atau rumah
Luna adalah untuk Luna
:D

Aku benar-benar masih tidak tahu apa yang saya akan menulis di blog saya
jadi ketika aku masih mencari inspirasi, mengapa kau tidak memperkenalkan diri?
senang berkenalan dengan Anda :)

2 comments:

Lynn said...

wait wait
is this ludvina ? or just another luna/ lulu?
ayo2 tukeran link

Luna said...

yes this is ludvina hehe
ayoo
tp bntr ya gw lg bingung bgt ama html blog gw yg ini -_-#